علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 129
بازدید هفته : 262
بازدید ماه : 261
بازدید کل : 179702
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


مسابقات قهرمانی جهان 2014 PDC

"پیتر رایت" 6 – 2 "سایمون ویتلاک" "مایکل فن گرون" 6 – 0 "آدرین لوئیس" !!!!!!!

شب گذشته در مرحله نیمه پایانی رقابتهای قهرمانی جهان 2014 PDC ، "پیتر رایت" و "مایکل فن گرون" با غلبه بر حریفان خود به فینال مسابقات راه یافتند.

دوشنبه شب ، در اولین دیدار از مرحله نیمه پایانی ، پدیده این دوره از مسابقات ، نیش مار ، مرد رنگی ، "پیتر رایت" با نمایشی خارق العاده با میانگین score 100.24 موفق شد ، سایمون ویتلاک، مرد شماره 4 رنکینگ PDC و نایب قهرمان جهان در سال 2010 را از پیش رو برداشته و برای اولین بار به فینال این مسابقات گام بگذارد.

اما در حساس ترین بازی این دوره از مسابقات ، دو مدعی تصاحب جام ، نفرات شماره 2 و 3 دارت جهان ، "مایکل فن گرون" و "آدرین لوئیس" به مصاف هم رفتند تا همگان شاهد یکی از سریعترین و با کیفیت ترین بازی های تاریخ این رقابتها باشند.

در این دیدار که تنها 40 دقیقه به طول انجامید ، این ستاره هلندی بود که از تمام غفلت های "لوئیس" در زدن "دبل" نهایت استفاده را برد و با برتری قاطعانه در 6 ست پیاپی ، قهرمان 2 دوره مسابقات را به سختی تنبیه نمود.

"لوئیس" در این دیدار در اکثر لحظات مسابقه زودتر از حریف خود به "دبل" رسید اما بی دقتی وی در زدن "دبل" های فراوان ( تنها 7 "دبل" از 25 "دبل" ممکن) ، شکستی سنگین و دور از انتظار را برای وی به ارمغان داشت. میانگین score "لوئیس" در این مسابقه علی رغم از دست دادن "دبل" های فراوان 99.19 بود!!!!!!!

با پایان رقابتهای دیشب و راه یابی "رایت" و "فن گرون" به فینال، امسال چهره ای جدید برای نخستین بار قهرمان جهان خواهد شد.

برعکس "رایت" که برای اولین بار به دیدار پایانی این رقابتها گام نهاده ، "فن گرون" 12 ماه پیش در فینال همین مسابقات در حالی که از افسانه دارت جهان "تیلور" 4 بر 2 (ست) پیش بود ، با نتیجه 7 بر 4 مغلوب و دستش از جام کوتاه شد.

در تاریخ رقابتهای قهرمانی جهان PDC ، "رایت" و "فن گرون" پیش از این 2 بار در سالهای 2010 (مرحله اول) و 2013 (مرحله دوم) به مصاف هم رفتند که "فن گرون" در هر دو مسابقه با نتایج 3 بر 1 (ست) و 4 بر 2 (ست) "رایت" را مغلوب نمود. اما "رایت" که در چند ماه اخیر ، به ویژه از شروع این رقابتها ، نمایشی خیره کننده داشته امیدوار است تا با غلبه بر "مایک قدرتمند" تاریخ ساز مسابقات قهرمانی جهان در سال 2014 لقب گیرد. دیدار پایانی چهارشنبه شب ، مورخ 1 ژانویه برابر با 11 دی برگزار خواهد شد.

منتظر خبرهای بعدی باشید. با تشکر ازتوجه شما عزیزان. حسین خسروی. 

عکس از :  Ladbrokes World Darts Championship , Lawrence Lustig , PDC

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com